Tuesday, July 15, 2008

JAMUAN MAKAN PENUH NOSTALGIA





Setelah selesai mesyuarat STESMARIANZ jam 1.30 ptg ahli mesyuarat diraikan jamuan makan oleh pihak pengurusan Astekma.

"Cikgu ni macam tahu je kami rindu asrama", komen Fini(1996/7) ketika saya nyatakan bahawa saya sengaja biarkan semua bekas penghuni Astekma makan dalam tray.

"Eh...bila pulak ada DM ni, dulu zaman kami ada satu DM je. Lani dan ada dua pulak", komen pula yanti, apabila diajak makan di DM lelaki.

"Cikgu masih setia di sini"', komen seorang pelajar yang saya dah tak ingat namanya ketika beliau mula-mula ternampak saya. Malah sewaktu hendak meninggalkan Astekma, ada seorang Ex-Stesma perempuan terus hulur tangan nak bersama dengan saya dihadapan suaminya. Serba salah saya dibuatnya.

Itulah sebahagian reaksi bekas stesma yang hadir pada 13 Julai 2008 lalu.

No comments: