Thursday, December 11, 2008

Buku Agama Juga Perlu







Di samping membaca buru motivasi, saya juga membaca buku agama sebagai persediaan diri.... mungkin ada orang bertanya larat ke membaca banyak sangat ni....



bagi saya memang larat..sebahagian besar buku yang saya paparkan kat sini sebenarnya dah habis saya baca...kalau nak buat ulasanpun boleh tapi nanti jemulah pulak orang membacanya.

Hemmmm.... untuk pengetahuan ketika darjah 6 tahun 1979 saya menjadi naib johan pertandingan menulis semperna hari Perpustakaan Sekolah Kebangsaan Seri Tasek, Seberang Prai Selatan. Ketika itu saya adalah Ketua Murid di sekolah berkenaan.

Ketika tahun 1 di UTM(1985), tulisan pertama saya telahpun disiarkan oleh akhbar watan. Selepas tamat diploma UTM(1999) saya telah diterima menjadi wartawan sambilan akhbar Minggu Utara sebelum mengambil keputusan untuk bekerja diindustri dengan kelulusan yang saya ada.

Jadi kalau saya suka dan minat membaca menang tidak salah.

No comments: