Sunday, November 23, 2008

Minggu Akhir Persekolahan
















Minggu akhir persekolahan saya berkursus di Melaka bersama Cikgu Mohd Yusof Rahim Ketua Bengkel Elektronik yang baru.

Kursusnya memang menarik iaitu berkaitan dengan satu program baru sistem robotik menggunakan mikrochip berkaitan penggunaan corechat yang di sebut PIC(bukan PLC).

Oleh kerana kursus itu hanya melibatkan 20 peserta dari seluruh tanah air maka kami dilayan agak istimewa.
Sepanjang peninggalan saya,tugas Ketua Warden telah disempurnakan oleh En Daniel Farid dan beliau telah menjalankan tugas dengan baik sekali.

Tapi pelik juga....ada parent telafon saya...tanya betul ke saya dah bertukar sekolah...emmm nampaknya ade yang suka saya pergi.....alahhh tiba masanya kita akan pergi juga..... tiada yang kekal di satu-satu tempat dan tiada yang kekal di dunia ini.

No comments: